Orgasm cosmic

de prin blogurile prafuite si de nimeni stiute

Cuvinte mizerabile | Mots misérables

tumblr_lezjqoJbRT1qa2e9qo1_500

Singur prin noapte, stateam asteptand pe spate
O fusta plimbatoare sa ma salveze de singurate
Dar calculand atent dorinta, nu m-a atras niciuna, si
Tulburat mi-am aruncat cheita refuzand minciuna.

In lipsa de solutii ca un suicid, am ridicat privirea
Era atat de patrunzatoare ca m-am pierdut cu firea
Paralizand rapid cand tipa si-a deschis larg ochii
Atata distanta era-ntre noi c-am zis sa ma apropii.

Asteapta-ma dulceata, acum vin spre tine, prin ceata
Pe cai de fum, p-un drum scump pavat cu dimineata
Dreapta mea patata trecea suav prin parul ei de stele
Iar stanga se plimba armonios peste sanii de castele.

C-o pofta de lup, eram gata sa lupt in bataia culorii
Ea s-a dezbracat seducator si si-a deschis lent norii
Mangaiam inflacarat pielea albastra ca un cer senin
Respiram adanc, am cazut frant de-al ei aer feminin.

Sorbeam venin din vin, ne sarutam ascunsi in umbre
Atingeri…

Vezi articol original 124 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

