Poezie pe beat

 

Naufragiul vieții

*

Un pian de prin ruine, cântă-o tristă melodie,

Notele îmi intră-n creier, și mă poartă-n reverie.

Nu mai știu unde mă aflu, disperat îmi caut gândul

Și mă pierd pe străzi mizere – plin de sânge e pământul!

.

Lumea toată se preschimbă în cortegii funerare,

S-a făcut beznă afară, soarele nu mai răsare.

Zilele-mi sunt numărate, mă ascund printre cadavre,

Numai eu mai sunt în viață, și poemele bolnave.

.

Unde este toată lumea, unde-au dispărut cu toții?

 Mă răstesc la Dumnezeu, până se trezesc toți morții.

Și mă-nchid încet în mine, mă cuprinde nebunia,

Coborâți îngeri din cer, ca să-mi vărs pe voi mânia!

.

Ca un vis de tinerețe, mi se stinge-ncet avântul,

Și m-apuc cu osteneală, să îmi sap singur mormântul.

Dar cine să mă jelească, o să-mi plâng singur tristețea,

Ca un vin de mănăstire, ce-și păstrează-n el noblețea.

3 gânduri despre “Poezie pe beat

Lasă un răspuns

