Versuri pe beat

 

Palpitații

.

Înșfac necuprinsul, privesc din nou abisul,

Și simt înspăimântat cum mi se termină visul,

Sunt deznădăjduit, mă avânt în focul vieții,

Și zugrăvesc cu sânge sfinții de pe toți pereții.

Sunt un blazat deprimat, născut în oraș și crescut la sat,

Într-un mediu steril, și perfect izolat,

Îmi iau un avânt vivacizat, și mă gândesc în rime,

La prieteni ce-au plecat, și nu mai sunt lângă mine.

Sufăr de nevroză viscerală,

Încerc să deslușesc hazardul,

Din această lume nebună

În care e mai bine să te sinucizi decât să te ucidă altul,

Astea-s palpitări și cugetări, imaculate,

Exprimate în versuri și scrise într-o carte,

Dar de mult uitate.

Îmi deparazitez creierul steril, gândesc ca un copil,

Îl găsesc plângând pe Dumnezeu

Și mă otrăvesc cu mir.

Trăiesc fiecare clipă, cu o intensitate degradantă,

Nu iau viața în serios

Căci știu că viața-i doar o poantă.

Acesta-i un deznodământ perturbat

Scris într-un univers conceptualizat,

Păcat că am căzut cu toții în acest derizoriu insignifiant.

Nu ne-a mai rămas decât o penitență nestăvilită,

Și această piesă ce sună, ca o toamnă târziu venită.


 

mulțumiri groparului mizantrop pentru beaturi și inspirație.

Lasă un răspuns

