Versuri pe beat .6

 

Ultimul cuget

.

Acesta e ultimul vers pe care-l mai scriu,

Am rămas fără inspirație,

Indiferent de cât de profund aș gândi

Totul mi se pare o aberație.

.

Mă-nvârt în cerc și o iau de la capăt

Ca o mașină de scris,

Nu știu ce s-a întâmplat cu mine

Dar cred că singur m-am compromis.

.

Parcă trăiesc un vis, sunt în paradis

Și când mă apuc de scris

Mă simt ca o puștoaică la concursul de miss.

.

Procesul de creație necesită multă dăruire,

Ascultă copile,

Aici n-ai nevoie de pile,

Doar de-o limpede gândire în file.

.

Nu-mi pasă de cei ce mă critică,

Nu țin cont de părerea oricui,

În ce privește stilul în care scriu

Sunt copilul nimănui.

.

Am nevoie doar de un creion

Și o foaie de hârtie velină,

Și-am să scriu poezii

Până am să rămân fără mină.

.

Mă-ncearcă uneori sentimentul iubirii de viață

Dar privesc lucid la lume, reflectez, mă-ndoiesc,

Și mă umplu de greață

.

Am scris zeci de poezii

Și tot atâtea am șters,

Caietele-mi sunt pline de lacrimi

Căci am plâns pentru fiecare vers.

.

Și scriu în continuare

Nu vreau să mă opresc din drum,

Și n-am să mă opresc

Când știu că nu sunt singurul nebun.

.

Privește atent în jurul tău

Și spune-mi ce vezi, nu crezi

Că lumea este o piesă de rap

Pe care tu o mixezi când visezi?

.

Merg singur în trenul vieții,

Nu am o destinație anume,

Vreau să cobor la prima stație

Și să mă pierd în lume, pe bune.

.

Vreau să vă fut pe toți în rime

Ascultați-mă bine,

Vă iubesc atât de mult

Că atunci când voi muri

Am să vă iau cu mine.

 

 

Lasă un răspuns

