Versuri pe beat .5

 

Hazard

.

Afară e o lume nebună, în care trăim cu toții,

Ne-am pierdut înfățișarea de oameni, suntem precum roboții.

.

Dependenți de nevoi artficiale, și obiecte banale,

Suntem disperați să punem cât mai mult în galantare.

.

Opriți-vă o clipă, chiar nu avem nevoie de atâta mâncare,

Nu avem însă conștiința că suntem mai mult decât animale.

.

Ne place iarna la munte și vara la mare,

Dar nu suntem în stare să observăm că natura este atât de îngăduitoare.

.

Ne vom autodistruge pentru că ne-am suprapopulat,

Suntem o specie mizeră care nu trebuia să fi existat.

.

Ne considerăm civilizați pentru că avem internet la sat,

Și telefoane inteligente care peste noapte ne-au deșteptat.

.

Suntem atât de departe de ce însamnă viața cu adevărat,

Dar de unde să aflăm sensul vieții când niciodată nu ne-am întrebat.

.

Am devenit sclavii propriilor noastre pasiuni

Și ne mințim frumos că ne va fi mai bine, dar începând de luni.

.

Însă noi nu realizăm că nu vom fi niciodată mai buni,

Și am uitat de sfaturile înțelepte date de străbuni.

.

Lumea se schimbă în jurul nostru și noi odată cu ea,

Păcat că suntem orbiți de ignoranță ca să putem vedea.

.

Eu sunt singurul spectator din sala de teatru a vieții,

După ultima piesă jucată se vor sfărma pereții.

.

Viața e un spectacol cu actori de primă mână,

Dar sala este goală, se trage cortina, noapte bună…

 

Lasă un răspuns

