Versuri pe beat .3

Amintire

.

Îmi amintesc de tine, îmi amintesc de noi,

Eram atât de tineri și lipsiți de nevoi,

Priveam nedumeriți, la cerul plin de stele,

Și ne visam zburând, adesea printre ele,

Acum totul s-a stins, totul s-a terminat,

Pe cer nu se văd stele, dar eu nu te-am uitat,

La tine mă gândesc, în fiecare zi,

Iar versurile mele se schimbă-n poezii

Și poezia mea, se schimbă în furtună,

Aș vrea să te revăd, nu te-am văzut de-o lună,

În minte mi-a rămas, superbul tău păr lung,

Când dorul mă cuprinde, încerc să îl alung,

Și noaptea când se lasă, mă-nchid din nou în mine,

Dar gândul tot îmi zboară, mereu, mereu, la tine,

Nu știu ce mi-ai făcut, cu ce m-ai otrăvit,

Dar inima îmi spune, că sunt îndrăgostit,

Și știu că poate asta-i o stare trecătoare,

Mă simt ca un copil, dar sufletul mă doare,

Te rog să ieși din mine, te rog să-mi ieși din minte,

Nu vreau să te mai văd, ascunsă în cuvinte,

Am suferit destul, pentru-o iubire oarbă,

Mă-ngrop încet de viu, dar cine să mă creadă?

Durerea este surdă, și vine din iubire,

Aștern poeme triste, pe-un câmp de amăgire,

Iar soarele răsare, să-mi încălzască trupul,

Privesc cu deznădejde, încerc să uit trecutul,

Nu mai ești lângă mine, nu mai privesc la stele,

Și doar din amintiri, mă mai gândesc la ele,

Și scriu în continuare, aceste versuri triste,

Nu am telent să scriu, romane polițiste,

Când soarele apune, și când răsare luna,

Am terminat povestea, s-a terminat și gluma,

Dar asta nu e glumă, ci poveste adevărată,

Și tot ce-am scris aici, e pentru tine fată,

Eu te văd peste tot, ființă minunată,

Dar tu nu te-ai născut, hai naște-te odată!

 

Lasă un răspuns

