Ars poetica

Gânduri suferinde

.

Culeg mereu durere

Căci semăn numai ură

Aștern sonete triste

Pe-a mea claviatură.

.

Mă rupe pe din două

Această toamnă udă

Și urlu în surdină

Dar cine să m-audă?

 .

Îmi intră umezeală

Prin oasele mărunte

Blestem toți dumnezeii

Și locurile sfinte!

.

La cine să mă rog

Când nu mai am credință?

Mă sinucid în versuri

De-atâta suferință!

.

M-a obosit tristețea

Dați-mi vă rog iubire

Mai am doar o dorință

Să mor de fericire!


 

Lecția de anatomie

.

m-a lovit în piept durerea

clopote bat în surdină

mi-au mâncat viermii ficatul

după ce-au cinat în splină

 .

mă digeră dinăuntru

mi-au mâncat până și gândul

un zăgan flămând și el

așteaptă deznodământul.


Trubadurul

.

Eu trăiesc dragostea la nivel cosmic

Sunt un trubadur al vieții și al morții,

Trăirile mele vin din altă lume

Sunt un poet uitat și fără nume,

Îmi scriu poveștile cu peniță de aur

Pe hârtie albă făcută din laur,

Cuvintele curg din mine în valuri

Si-atunci când creez mă lupt cu balauri,

Călătoresc cu mintea pe meleaguri întinse

Și toate misterele îmi sunt deschise,

Eu nu sunt ca voi ființe mărunte

Mă-mpodobesc doar cu giuvaiere scumpe,

Sunt născut din lună și stele

Tocmai de aceea n-am carne nici piele,

În loc de inimă am ceva ca un astru

Ce bate frenetic în nuanțe de-albastru,

Iar voi vă mirați cu toții de mine

Și vreți să-nțelegeți ce-i rău și ce-i bine,

Dar nu vă mirați de-a voastră prostie

Că merg printre voi și nimeni nu știe.

Lasă un răspuns

