Scrisoare către sine

               Dragul meu prieten din lumea necuvântătoarelor, am primit scrisoarea de la tine, am reușit să o descifrez cu ajutorul alfabetului câinesc, noroc cu câinele din capul meu. Eu nu îți mai știu adresa, de aceea îți voi trimte această scrisoare prin intermediul abisului, mi s-a spus că va ajunge la destinație peste o eternitate sau două, depinde de cât de aglomerat este infinitul.

             Țin să te anunț că sunt bine și sănătos, am fost de curând la oftalmolog cu o problemă la cel de-al treilea ochi, au reușit să mi-l deschidă la loc, sunt bucuros. Nu am plătit consultația cu bani, ci cu ani din viață. La următoarea glaciațiune voi intra într-un concediu bine meritat, poate reușim să ne facem concediul împreună de data aceasta. Am primit un mesaj de la Odal, licuricii ne așteaptă pe tărâmul fermecat al Valhalei. Nu știu cu ce putem ajunge acolo, dar voi întreba un zeu. Tu mai crezi în zei? Nu, lasă, despre asta vom vorbi altă dată, poate când ne vom întâlnii, timpul este scurt și hârtia de papirus pe care îți scriu aceste rânduri a început să fie devorată de energia întunecată. Mă gândesc ce aș mai putea să îți scriu…despre mine mai nimic, același eu, călătorind prin univers, hai-hui, fără să îmi pese de nimic, nici măcar de găurile negre, pe lângă care trec cu viteza luminii. Aș vrea ca în următoarele milenii să ne facem timp să mai călătorim împreună prin locurile numai de noi știute, ca odinioară, când eram încă naivi și plini de speranțe deșarte. Să mai cutreierăm grădinile suspendate ale Babilonului, să adormim pe cărbuni încinși, să ne jucăm de-a vați ascunselea prin piramida lui Keops, și să ne aruncăm în gol de pe lună. Câte aș mai avea să îți spun, dar nu mai am timp, trebuie să ajung urgent în galaxia Andromeda, mă așteaptă Canis Majoris.

Cu drag al tău sine.

PS: Am primit pachetul de la tine, îți mulțumesc pentru piticii care fac tumbe spectaculoase și pentru sirenele care dau fermecător din coadă. O încântare.

Lasă un răspuns

