leapșă

Da, deci am primit și eu de la http://opisicaneagra.ro o nominalizare, dar nu pentru Oscar sau Ursul de Argint ci pentru leapșă, un nou joc al blogărilor. Trebuie să răspund la niște întrebări și să mulțumesc blogărului care m-a nominalizat. Deci mulțumesc pentru nominalizare opisicaneagra. Întrebările propuse de aceasta sunt următoarele:

  1. Ultima carte citită, cum fu? Ludwig Wittgenstein – Însemnări postume. O carte de filozofie a limbajului, ale cărei fraze te obligă să le citești de două ori pentru a le înțelege și unele sunt imposibil de înțeles, seamănă cu ceea ce scria Nichita Stănescu. Wittgenstein spune despre filozofia sa următoarele – Uneori poți înțelege o propoziție numai când o citești într-un tempo adecvat. Propozițiile mele trebuie citite încet. (p.112)
  2. Citatul preferat. Decât sărac și bolnav, mai bine bogat și sănătos.
  3. De ce blog, de cît timp?. Am mai spus-o, eu scriu și citesc pentru a nu-mi pierde mințile în acest ocean de plictiseală care este viața. Pe blog scriu de puțin timp, cred că de un an. Am avut tentatvie eșuate mai demult, pe când urmăream blogul Georgianei Mihăilă (opisicaneagra), mi-am zis că și eu am ceva de zis, dar m-am înșelat, pe atunci nu aveam nimic de zis.
  4. Locul preferat din univers. Anticariatul Unu de pe strada Academiei. Când intru acolo, mă simt precum un copil într-un magazin de jucării.
  5. Care este ultima publicație pe care ai cumpărat-o (revistă, ziar)? Când? Nu cumpăr ziare și nici reviste, doar cărți din anticariat. Totuși în tinerețile mele cumpăram ziare de sport, ProSportul și Gazeta Sporturilor, asta pe vremea când fotbalul era un sport care se practica din plăcere, deci cam acum vreo 10-15 ani.
  6. Ce site urmărești constant? hotnews.ro
  7. Preferi să te uiți la un film sau optezi pentru un serial? (Ultimul film vizionat vs. serial preferat). Optez pentru amândouă. Ultimul film vizionat – Portretul luptătorului la tinerețe. Serialul preferat – Dr. House și Two and a half men
  8. Mai ții minte care a fost primul tău id de mess? ultrasdavid, încă îl mai folosesc
  9. Trei însușiri ale blogului ideal. Nu știu ce să zic, un blog bun și făcut bine este opisicaneagra.ro, chiar dacă acum a căpătat statut de site, un alt blog bun este cel a lui Alex Burda, http://vorbinddespre.wordpress.com, merită vizitat.
  10. Produsul cosmetic preferat. Nu mă cosmetizez prea mult, prefer produsele cosmetice 100% naturale. Folosesc în mare parte cosmetice de la Plafar – Vivanatura, DejaVu.
  11. Câine sau pisică? Câine, pentru că, vorba lui Louie Anderson din Viața cu Louie, pisica linge untul și pe urmă, ghhh…mori. Nu știu dacă mori dar ți se poate întâmpla ceva rău.

Acum cică trebuie să nominalizez și eu niște blogări, mai exact 11 blogări, pe care nu știu de unde să-i iau, drept urmare ma aflu în imposibilitatea de a mai da leapșa mai departe.

Un gând despre “leapșă

  1. hahah! foarte tari răspunsurile tale! mă așteptam la ceva mișto, dar la unele chiar am râs. :)) O să merg și eu la anticariatul ăla, să văd și eu, domnule, ce este acolo așa interesant. 😀
    Îmi aduc aminte că ai început acum ceva timp să scrii, mă rog, să încerci măcar. Mă bucu că ai găsit în blogărit o plăcere. 🙂
    Big like pentru serialele preferate. 😀 Filmul nu l-am văzut, dar îl trec pe listă.
    Iar finalul și poza… :)) Îmi place! Îți mai dau subiecte de scris că o faci bine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

